Angrerett, reklamasjon og kansellering

Angrerett og retur

Som kunde har du 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. Angrefristen løper fra den dagen du mottok varene.

Slik går du frem for å angre kjøpet:
For å benytte deg av angreretten må du sende oss en e-post til support@hiro.no innen fristens utløp. Inkluder følgende informasjon i e-posten:

  • Ditt fulle navn og adresse
  • Ordrenummer (#NNNN)
  • En klar erklæring om at du ønsker å gå fra avtalen (f.eks. "Jeg ønsker å returnere følgende varer bestilt den [dato] og mottatt [dato]")
  • En liste over hvilke spesifikke varer du ønsker å returnere

Varene må returneres uten unødig opphold, og senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om at du ville angre kjøpet. Du er selv ansvarlig for returkostnadene.

Returadresse:
HiRO AS
Schweigaards gate 34E
0191 Oslo

Merk gjerne pakken med ordrenummeret ditt (#NNNN). Dette sikrer raskere behandling hos oss.

Refusjon: 
Vi refunderer hele kjøpesummen (inkludert opprinnelig fraktkostnad) så snart vi mottar varene i retur og har fått bekreftet at de er i samme stand som ved mottak. 

Har du spørsmål knyttet til angreretten send oss en e-post på support@hiro.no

 

Reklamasjon

Har du oppdaget en feil eller mangel ved en vare du har bestilt, har du reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven. 

Du må reklamere innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget. Ta kontakt med oss på support@hiro.no så hjelper vi deg. Om det gjelder en HiRO-høyttaler så er det fint om du også sender oss serienummeret i e-posten når du kontakter oss. Vi dekker eventuelle fraktkostnader ved godkjent reklamasjon.

 

Kansellering av ordre

Har du forhåndsbestilt eller bestilt en vare som enda ikke er pakket eller sendt fra vårt lager, kan vi i de fleste tilfeller avbestille ordren for deg. Ta kontakt med oss på support@hiro.no så raskt som mulig.

 

Mer om angrerett, reklamasjon og kansellering

Du kan lese mer om angrerett, reklamasjon og kansellering i Salgsbetingelsene våre.