Ofte stilte spørsmål

Om forhåndskjøpet

Når blir HiRO levert? 

Hvis du forhåndskjøper en HiRO i dag, vil den bli levert i november.

Kan jeg kansellere bestillingen min hvis jeg ombestemmer meg før produktet sendes? 

Du kan kansellere bestillingen ved å sende en e-post til hei@hiro.no.

 

Hvilke steder leverer dere til? 

Vi leverer til hele Norge.

 

Om HiRO-høyttaleren

Hvordan fungerer høyttaleren?

Legg et av kortene, bøkene eller lekene fra HiRO på toppen av høyttaleren så begynner den å spille.

 

Kan jeg bruke høyttaleren uten kort?

Du må ha ett av kortene våre for å kunne starte å spille noe på høyttaleren. 

Om innhold til HiRO

Hvilket innhold kommer senere?

I tillegg til musikk, lydbøker og podcaster jobber vi med å utvikle interaktive spill, leker og historier. 

 

Når får dere nytt innhold?

Vi er i dialog med flere innholdsprodusenter som lager innhold til barn. Vi jobber også med barneboksforfattere, musikere og animatører med å lage unikt og pedagogisk innhold spesielt for HiRO. Vi slipper derfor jevnlig nytt innhold fremover.

Fikk du fortsatt ikke svar på det du lurte på?

Send oss en e-post på hei@hiro.no så hjelper vi deg så raskt vi har mulighet!